8 refleks brać dla podtrzymania zdrowia

Zaledwie 5 minut dziennie, aby utrzymać się w formie. Od płukania w mini-maraton na pyłki leczenie i ćwiczeń oddechowych, oto kilka szybkich i prostych pomysłów, aby umieścić w miejscu, aby pozostać w formie każdego dnia.

Efekt motyla, słyszeliście o nim: to jest matematyczna teoria o tym, że trzepotanie skrzydeł motyla w Brazylii może wywołać huragan w Teksasie. Ale jeśli trochę nic nie może powodować katastrofy, to również może zdziałać cuda. Zdrowy, to to samo, nasze małe gesty i codzienne rytuały, pozornie nieszkodliwe, mogą mieć nieoczekiwane konsekwencje. Na najgorsze i najlepsze, bo to czasami zajmuje 5 minut dziennie, aby odzyskać skrzydła dla naszego zdrowia. Odliczanie do ośmiu dobre nawyki brać.

Ja … płukanie ze słoną wodąJa ... płukanie ze słoną wodą

Według dr Frederick Saldmann, kto chwali go w jego ostatniej książce (weź swoje zdrowie w ręce, pod red. Albin Michel), ten Japoński rytuał będzie mieć tylko dobre. I, według nauki publikującej w amerykańskim czasopiśmie prewencyjna medycyna, te soli płukania mogą zmniejszyć ENT i zakażeń układu oddechowego o 40% . W разжижая śluz, przyczyniają się do usuwania alergenów, bakterii i grzybów z gardła. Ponadto, te mycia przywrócić jej pH do równowagi, która pomaga neutralizować kwas podjazdy. I, uzupełniając cnoty, sól zabija większość przyczyn nieświeżego oddechu. Przyjęcie tego nawyku z Kraju wschodzącego słońca, aby zrobić to pierwszy poranny gest, więc się opłaca!

Do przygotowania roztworu: rozcieńczyć 1/4 łyżeczki soli w szklance ciepłej wody.

Przygotowuję mój sok pełnej formie

Prawie połowę soki i koktajle są sprzedawane w supermarketach zawierają odpowiednik (lub nawet więcej) maksymalne dobowe ilości cukru, aż alarm Brytyjskie badanie. Tak więc, idziemy na świeże, domowe. I owoce i warzywa, aby zaopatrzyć się w przeciwutleniacze. Na przykład, ten “cudowny napój” sok huczy w USA. Zaprojektowany Wewnętrzny Źródło klinikę w Nowym Jorku, w którym biorą udział lekarze, uzdrowiciele, dietetycy i acupuncturists, był uderzająco wzmacniają układ odpornościowy i byłby idealny koktajl antifatigue i dobrego samopoczucia.

Umieścić w wyciąg z soku (lub, jeśli nie masz jeden, mikser): 1 buraki, 1 marchew, 1 jabłko, 2 łyżeczki soku z cytryny. Wszystkie organiczne i surowe. To trwa 2 minuty. Pić rano na pusty żołądek.

Chodzę w mini-maraton

Nigdy nie był biegaczem. W każdym razie, nie masz czasu. A następnie zrób kręgi w parkach z turbo-Biegacz karuzela w podwójnej plik, bardzo mało dla ciebie. W skrócie, masz akumulator argumentów, aby umieścić sport z harmonogramem. Ale nie ma już wymówek, aby umieścić królika na twoich trampkach. Badanie, publikujący w czasopiśmie amerykańska szkoła wyższa kardiologia pokazuje, że tylko 5 minut biegu dziennie wystarczy, aby usunąć ryzyko związane z siedzący tryb życia. O połowę ryzyko śmierć od choroby sercowo-naczyniowe , te 5 minut dziennie może zaoszczędzić nawet 3 roku życia. Lepiej, to badanie, które obejmuje 55 000 mieszkańców Dallas, ujawnił, że pracuje więcej nie dawać istotny bonus. Od 30 minut w tygodniu, 5 minut dziennie, korzyści z biegania są takie same.

Rozwiązanie muzyka: jeśli ten mały dzienny sprint na tyle, dlaczego nie zacząć od “nie zatrzymuj mnie teraz” Królowa: 3.36 min lub wybrać “biegnę dla życia”, Melissa Etheridge: 4, 21 min. Jeszcze kilka kroków i znalazł.

Ja zrobić pyłek leczenie

Antybiotyki, przeciwutleniacze, probiotyki, minerały (wapń, żelazo , magnez, fosfor, potas, selen …), białka, witaminy (A, do wszelkich rodzajów, Z, F), pyłek balon, który, naturalnie, składników w połączeniu z łatwym do mnożenia efekt uzdrawiający. Według naukowców, która zaczyna kwiat o tym, to super jedzenie w ulu wzrasta wszystkie spektakle z organizmu, pomocne dla prostaty i oczy (to krawężniki amd), stymulują układ immunologiczny, regulują tranzyt , będzie notatka-terapia anti-aging i gładką część fizycznej i intelektualnej. Najlepiej spożywać ją świeżych (lub mrożonych), tak, że jego i drożdży nie zdegradowane, z owocami lub sokiem owocowym.

Właściwa dawka: aby zrobić każdego ranka regularnego leczenia 6 tygodni, w wysokości jednej łyżce stołowej na śniadanie, radzi Percie Patrice-du-Cert, rolnik, pszczelarz, autor książki “te pyłki, które dbają o nas” (facet, redaktor Trédaniel).

Przejść na kefirPrzejść na kefir

Według nowego badania z Boston university school of medicine, kobiety, które jadły jogurt 5 razy w tygodniu, są narażone na ryzyko rozwoju nadciśnienia tętniczego na 31%. Dokładny mechanizm tego efektu motyla jeszcze nie jest w pełni wyjaśniona badaczami. Ale wydaje mi się, że jogurt pomaga obniżyć poziom cukru we krwi i, że probiotyki (przyjazne bakterie w naszej flory jelitowej), które zawierają, pomagają kontrolować poziom cholesterolu, dwa czynniki ściśle związane z nadciśnieniem tętniczym. Ponadto dwa inne badania, jedno hiszpańsku i inne bułgarskie, wykazały, że ci, którzy jedzą 2 garnki dziennie są mniej narażone na nadwagę. Tyle powodów do radości w nim, z lekkim sercem. Nawet jeśli nie przenosić laktozy,

Właściwy wybór: nie trzeba wybierać ich na 0% mg, ale wybrać je bez dodatku cukru, umieścić swoje własne kawałki owoców.

Jestem głęboko oddychać

Mówią, jajko, dzięki kierowa spójności. Pochodzą ze Stanów Zjednoczonych, spopularyzowana przez David Servan-Schreiber, ta metoda polega na hamowaniu swojego rytmu serca za pomocą oddechu. W ciągu 3-5 minut, na wdechu i wydechu przemian w wysokości 5 sekund każdy. “Oddech-to brama do naszej autonomiczny układ nerwowy. To pozwala nam dostarczać nasze alarm w trybie gotowości, overactivated na nasze codzienne stresy (hałas, emocje, pasożytnicze myśli, cios, szybkość …), które ostatecznie zakłócają funkcjonowanie naszego organizmu” – wyjaśnia Thierry Thomas ‘Allevard (Isère) i trenerów kierowa spójności warsztatów.Krótko mówiąc, dobrze oddychać, aby się zrelaksować i 5 minut wystarczy, aby czerpać korzyści z serca spójności na okres od 3 do 6 godzin.

Aby pobrać “RespiRelax” aplikacji na iPhone lub iPad.

Puściłem komputer

Stres , bezsenność i depresja są związane z intensywnym wykorzystaniem komputerów, potwierdziły szwedzcy naukowcy z Uniwersytetu w Göteborgu. I według obserwatorium bezczynności, ostatnia zabija więcej niż tytoń! 20% większe ryzyko przedwczesnej śmierci. Obecnie, jedną z głównych przyczyn braku aktywności związane z … komputer. Ponadto, według brytyjskich naukowców, w szkole spać, nasz katody nocy zakłócić nasz metabolizm i emocje, i znowu, są czynnikiem ryzyka dla depresji i przyrost masy ciała. I 3 godziny nocnego wpływ światła niebieskiego ekranu wyostrzyć uczucie głodu i zwiększy metabolizm glukozy.

Dobre pauzy: w biurze, zalecenia do ziemi, co najmniej na 5 minut co godzinę. Aby rozciągnąć: opuść ręce wzdłuż ciała, wyciągając szyję, przechylić głowę w prawo, masaż dłoni, nadgarstka poruszają się, a oczy odpoczywają, przymocować obiekt z najdalej od ciebie. Przerwy te pozwalają bezpośrednio skontaktować się z powodu chorób układu mięśniowo-szkieletowego, powtórzyć i stałe zadania, i ponownie uruchomić swój mózg. Także zrób kilka kroków w korytarzu. Te krótkie kroki, nie mniej, pozwoli ci uzyskać okraść trochę kalorii i zwiększyć wydajność. W końcu nadszedł wieczór, czarny-wyjście na ekrany. We wszystkich aspektach, to lepiej, aby uniknąć surfowanie w łóżku!

Biorę przerwęBiorę przerwę

Im więcej robimy badania naukowe jogi , tym więcej odkrywamy niesamowite korzyści tej wielowiekowej praktyki na ciało i umysł. Pozwala to lepiej kontrolować swój oddech, odżywia mózg, narządy i tkanki, rozwikłać napięcie mięśni, wzmocnić mięśnie brzucha, tonować swoją sylwetkę, uzyskać elastyczność, zwiększyć koncentrację i ducha walki w nocy i łagodzi trawienie. I nie trzeba przechodzić mistrz w tej sprawie, aby cieszyć się zen-terapia. Stare powiedzenie jogi mówi, że uncja praktyki jest lepszy niż tona teorii. I, jeśli każdy dzień, za 10 minut praktyki przyniesie ci więcej korzyści niż intensywne tygodniowe sesje. Bo więcej niż sport,

Ćwiczenia w zasięgu każdego? Siedzieć na twardej poduszce, skrzyżowane nogi, kolana poniżej lub na wysokości miednicy. Umieść dłonie rąk na biodrach. Bez do zaokrąglenia lub wygiąć plecy, rosną, zachowując przy tym kark i ramiona rozluźnione. Zamknij oczy i uświadom sobie swój oddech. Następnie wdech 4 razy przez nos. Połączenie dziesięciu dróg cykli. Będzie można poczuć kojący wpływ to podstawowe ćwiczenie, proponujący Веттштейна Pascal, joga-nauczycielem, w “10 minut dziennie, aby czuć się dobrze” (EDS Wyd. Joga z postawy i oddechu, nie można wyłączyć w “5 minut rano” (Wyd Thierry Souccar), dr David O ‘ Hare daje ci 7 sposobów, aby to osiągnąć. Tak, że nawet najgorsi z baterii elektrycznych powinny znaleźć przycisk wyłączania puścić. A ostatnie badania Harvard university wykazały, że codzienne sesje medytacji mogą pobudzić nasze szare komórki w zaledwie osiem tygodni. Aby medytować.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *